Inscripció a la 2a edició de la Mostra TASQ

La Mostra TASQ, la Mostra de Teatre Amateur, ha tingut una acollida tant bona entre la població de Sant Quirze i entre les companyies teatrals amateurs interessades que us anunciem que s’obre la inscripció a la segona edició.

Tot i l’embat de la Covid-19 i les seves limitacions, pensem que la cultura ha de seguir tenint espais segurs on es pugui desenvolupar. L’Onze al Teatre i l’Espai d’Arts Escèniques, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Quirze, volem que aquesta experiència exitosa tingui continuïtat.

Ja podeu inscriure la vostra companyia a través del formulari en línia. També caldrà enviar altres documents tal com s’indica a les Bases.

El 31 de març de 2021 es tancarà el termini d’inscripció.

Ompliu el formulari d’inscripció en línia.

En aquesta segona edició ens acompanyarà el color crema.

2 pensaments sobre “Inscripció a la 2a edició de la Mostra TASQ

  1. Retroenllaç: Aquestes són les obres seleccionades de la 2a Mostra TASQ | Espai d'Arts Escèniques de Sant Quirze del Vallès

  2. Retroenllaç: Inscripció a la 2a edició de la Mostra TASQ – Totteatre.som

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.