El dissabte 18 de maig s’ha fet la segona edició de Pessics, la mostra de microteatre de Sant Quirze.
Aquest cop s’han introduït alguns canvis en la manera d’organitzar l’assistència a les obres que han agradat a la gran majoria dels assistents.
El públic, superant el risc de pluja, ha tornat a apostar per aquest format de teatre tant diferent i això ha permès posar el cartell d’entrades exhaurides.
Les 6 obres s’han pogut veure en més dels 6 escenaris inicialment previstos perquè un ruixat ha obligat a traslladar l’obra del carrer St. Ignasi a l’OAC de l’Ajuntament. Un altre dels nous espais especialment curiós ha estat l’antic local dels Motaris. Els altres espais han estat els que ja s’havien fet servir en l’anterior edició, Casa Vila Puig, sala Serra de Galliners, sala Muriel Casals i l’Estraperlo.
Pel que fa a les obres, totes han comptat amb l’aprovació del públic, recompensant-les bé sigui amb rialles o amb el gran interès que provocaven. Cal destacar la participació dels alumnes més grans de l’escola en una de les obres.
Des d’ara l’Espai està treballant en la nova edició de Pessics, recollint les opinions i els comentaris que ens heu fet i mirant de fer una nova edició encara més exitosa l’any que ve.

Retroenllaç: Reprenem l’organització de Pessics, la Mostra de Microteatre de Sant Quirze | Espai d'Arts Escèniques de Sant Quirze del Vallès