El diumenge 22 de maig, a les 18.00 h, arriben dues noves obres de l’Escola de Teatre a la Patronal.
Seran “Criatures” i “Crims“, totes dirigides pel Sergi Amat.
Grup T1 dimecres Criatures
- Lola Hernández
- Sergi Canals
- Marc Codinach
- Juanes García
- Chloe Canut
- Sofia Font
- Judith Menjibar
- Carlota Caus
Criatures proposa una visió àcida i insolent de la infància i, per extensió, de l’adultesa. T de Teatre volen riure’s de les situacions més difícils: mares que odien els fills o decideixen utilitzar-los per superar els seus traumes, nens perduts en un món que no entenen i desconcertats pels vicis i pecats de la societat en què viuen. Escenes que mostren la terrible distància que separa, de vegades, els grans dels petits.
Grup Mc Pitillo Crims
- Marc Navau
- Marta Escribà
- Niko Canudas
- Marina Segovia
- Noa Guirado
- Jan Sarkar
“De petit col·leccionava cromos i botons, més tard em vaig aficionar a reunir llaunes buides de cervesa i sobrets de sucre de totes les cafeteries on prenia cafè. Més tard van ser segells i monedes, fins que vaig comprendre que col·leccionar segells era una pèrdua avorridíssima de temps. Aleshores vaig prendre la decisió que la meva col·lecció d’assassinats seria tan original com cap altra”.
Reserveu les entrades clicant aquí

Retroenllaç: L’11 de juny tindrem “Una carta” i “Pis compartit” a la Patronal – I el 10 de juny, “Criatures” a Can Barra | Espai d'Arts Escèniques de Sant Quirze del Vallès