Aquestes són les 5 obres de microteatre de PESSICS 2024

Ja coneixem les 5 obres que formaran part de PESSICS 2024, el festival de microteatre de Sant Quirze del Vallès.

Les podrem veure a diferents espais de la masia de Can Barra el dissabte 25 de maig, a partir de les 18.00 h.

Són aquestes:

Entrevista de feina

La Júlia és una arquitecta que vol canviar de feina. Es presenta a una entrevista tota confiada, però l’atzar fa que, qui l’ha de valorar, sigui l’Anna, algú que coneix molt bé.

Aconseguirà la feina? Acceptarà la Júlia la particular condició que l’Anna li proposa?

  • Interpretació: Mireia Ros i Marta Hernández 
  • Text: Clara Puig
  • Direcció: Carlos Petilo

La llibreta de la Paula

L’Alba és a l’escenari a punt de fer realitat el seu somni, quan un fet inesperat la posarà contra les cordes, reobrint una vella història de culpa, d’amor i d’amistat que li farà qüestionar-s’ho tot.

Perquè a la vida, com al teatre, tot depèn de la interpretació que en fem.

  • Interpretació: Alba Teixidó i Jordi Ciurana
  • Dramatúrgia: Alba Teixidó
  • Direcció: Mar Pawlowsky

La que nos espera

Després de suïcidar-se, la Sandra i l’Èric coincideixen en una sala d’espera que no acaben de saber ben bé per a què serveix.

Comencen a especular i a imaginar-se les situacions per les quals han de passar, però la cosa es va embolicant a poc a poc.

  • Interpretació: Alba Josa, Jordi Ra i Mathias Villalba
  • TextPaolo Campagna
  • Direcció: Gisela Arnao

lasquelimpian

La Carmen, la Juliana i la Vanessa són tres cambreres d’habitacions en un hotel de luxe. Tot i que tenen les seves diferències i maneres oposades de veure la vida, no els quedarà altre remei que unir forces i protegir-se les unes a les altres quan es veuen involucrades en la mort d’una clienta.

Està tot perdut? Serà el pitjor dia de la seva vida?

  • Interpretació: Claudia Marcela Estrada, Bianca Palmisano i Ana Palomo
  • Dramatúrgia i direcció: Ana Palomo

Tot depèn del moment

En Guille i en Biel, coincideixen i comencen una conversa. De sobte tot va encadenant-se en funció de petites decisions que porten a noves opcions. Què hauria passat si en lloc d’això hagués dit allò?

Totes les decisions preses ens porten per camins que no hauríem transitat d’haver triat una altra resposta.

  • Interpretació: Ritxi Olivé i Manel Romeu
  • Text: David Ives
  • Direcció: Miren Jalón

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.